Nasze prace

1/4

Nasi Klienci

ANALIZA I
STRATEGIA
>
  • strategia sprzedażowa/audyt punktu sprzedaży
  • marka i strategie marketingowe
  • moderowany retail tour
Retail
design
>
  • architektura i design środowiska
  • design elementów wewnątrz-sklepowych
  • reorganizacja sklepów
Retail
KOMUNIKACJA
>
  • branding, identyfikacja wizualna
  • wielokanałowe kampanie sprzedażowe
  • kreatywne narzędzia dla wsparcia sprzedaży
ROZWIĄZANIA CYFROWE
DLA BRANŻY RETAIL
>
  • porady w zakresie elementów cyfrowych i mediów
  • kreatywne połączenie narzędzi (sprzęt, oprogramowanie) i treści marketingowych
  • autorskie rozwiązania w zakresie zarządzania sieciami handlu detalicznego
WŁASNA PRODUKCJA
& WYKONANIE
>
  • wstępna wizualizacja, druk, elementy 2D i 3D
  • prace wykończeniowe, instalacj
  • dystrybucja i logistyka

Jesteśmy międzynarodową agencją komunikacji w sektorze RETAIL z oddziałami w Pradze, Toronto i Warszawie. Opracowujemy kompleksowe rozwiązania wewnątrz-sklepowe, których celem jest, aby za pomocą dowolnego kanału sprzedaży wzmocnić pozytywne wrażenie Klienta w odniesieniu do danej marki. Oferujemy kompleksowe usługi począwszy od zaprojektowania strategii i środowiska sprzedaży poprzez kreatywne i cyfrowe rozwiązania a kończąc na własnej produkcji i końcowej instalacji u klienta.

Nasz zespół

Petr Šimek

Managing Director
Stoi na czele WELLEN od 2004 roku i od początku posiada przejrzystą wizję tego jak prowadzić agencję skierowaną na potrzeby sektora RETAIL. W swojej pracy wykorzystuje swoją pasję, która ma wpływ nawet na drobne szczegóły, poczucie designu i myślenia biznesowego. Jego doświadczenie wynika nie tylko ze studiów architektury wnętrz i zarządzania na Uniwersytecie im. Masaryka i wielu kampanii na rzecz marek międzynarodowych, ale także z zagranicznych seminariów i podróży, które opisuje na Blogu Retail. Dba o edukację i buduje silny zespół strategicznie i twórczo myślących osób zainteresowanych innowacyjnymi rozwiązaniami dla branży handlu detalicznego. Współpracuje z profesjonalnymi czasopismami, aktywnie angażuje się w POPAI i iBTL, jest wieloletnim członkiem jury IMC.

Konrad Rostkowski

National Manager
Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. W tym czasie poznał tajniki tej działalności zarówno od strony kreacji, produkcji jak i współpracy z różnymi klientami, zarówno niedużymi firmami jak i międzynarodowymi korporacjami. Od wielu lat związany z zagadnieniami retail marketingu w związku ze współpracą z Nike Polska. Praca nad rozpoczęciem działalności i rozwojem polskiego oddziału Wellen to kolejne wyzwanie w jego życiu zawodowym.

Andrzej Garman

Production Manager
Od blisko 15 lat związany z branżą reklamową. Doświadczenie zdobywał zarówno od strony produkcyjnej jak i od strony obsługi klienta w firmach zajmujących się produkcją materiałów POSM oraz drukarniach – wielkoformatowych i cyfrowych dla klientów lokalnych oraz międzynarodowych.

Jiří Szántó

Interactive Retail Manager
W przeszłości zajmował się kampaniami promocyjnymi i branżą mediów online oraz marketingiem. Zainteresowanie technologiami i projektami łączącymi świat online ze światem offline stopniowo doprowadziły go do branży Retail. Obecnie od dłuższego czasu specjalizuje się w nowych technologiach w branży Retail oraz ich wdrażaniem w rozwiązania oferowane klientom.
Zamknij